Avatar billede cyperbent Mester
26. september 2021 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med og scanne direkte fra en Epson XP 445

Har en Epson Scanner/printer XP-445 og når jeg vælger og ville scanne direkte fra den ved og vælge enten og scanne til PDF, JPEG osv fra printermenuen, så oplever jeg at der ikke sker noget, men at den står og melder "scanner" og så stopper den og melder komm.fekl tilslut computeren. Jeg har tillsluttet den med et USB printerkabel og har forsøgt med et andet for og se om det var problemet, men det var det ikke lige. Den virker fint, når man bruger et program på computeren. Bare ikke, når man vil gøre det direkte

Nogen der har et bud på, hvad der kan være galt
Kører på Windows 10
Avatar billede kulawig Professor
28. september 2021 - 14:23 #1
citat fra Epson:

Note: Be sure you have installed Epson Scan 2 and Event Manager on your computer before scanning to your computer

jeg tror det er den event manager der driller...

er din maskine en der er født med win 10 eller er den opgraderet?
Avatar billede cyperbent Mester
28. september 2021 - 22:52 #2
Dem har jeg installeret og det ser ikke ud til og hjælpe
Avatar billede cyperbent Mester
28. september 2021 - 22:55 #3
Har win 10 og det var computeren født med
Avatar billede cyperbent Mester
02. oktober 2021 - 15:54 #4
Har installeret Epson Event Manager og virker det.
Avatar billede kulawig Professor
04. oktober 2021 - 11:58 #5
som jeg sagde i #1