Avatar billede mjansen Seniormester
27. september 2021 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Hjemmeside vises ikke på Google

Når jeg i Google SearchConsole laver en anmodning om indeksering får jeg følgende fejl:

Indekseringsanmodningen blev afvist
Under livetesten blev der registreret indekseringsproblemer med webadressen

under livetest:
Webadressen er ikke på Google
Denne side er ikke medtaget i indekset, men det skyldes ikke en fejl. Se oplysningerne nedenfor for at finde ud af, hvorfor den ikke blev indekseret. Flere oplysninger

Webadressen indekseres kun, når visse betingelser er opfyldt

Siden er lavet i et CMS system som jeg selv har udviklet, som jeg også bruger til mange andre hjemmesider.
Nogen der har en ide til hvad der går galt. Jeg bruger samme skabelon til mange hjemmesider som ikke fejler....

Siden bliver vist på Bing hurra :-)
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
29. september 2021 - 09:09 #1
Kunne det være noget med at siden ikke bruger https ?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. oktober 2021 - 04:41 #2
Som et absolut minimum, kunne du give en URL adresse, når du spørger om råd!
Avatar billede mjansen Seniormester
17. oktober 2021 - 20:51 #3
Kører https
Jeg har stoppe alle undersider ind i Google SearchConsole, hver for sig.

Det ville den godt acceptere....