Avatar billede ZeBa Ekspert
03. oktober 2021 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Registrering af Microsoft 365

Har købt det, men kan ikke registrere det.
Jeg fik fat i en supporter, og det tog ham 3 kvarter uden at han fik det til at virke.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. oktober 2021 - 13:03 #1
Windows 10
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2021 - 14:23 #2
Har du tidligere haft andre versioner af Microsoft Office, skal disse afinstallerer først.
Du bør nok også afinstallere 365 udgaven, og så genstarte pc'en.
Derefter logger du ind på din Microsoftkonto, hvor købet gerne skulle være registreret. Herfra downloader du programmet og installerer. Det plejer at virke.
Formoder du har købt på nettet gennem din Microsoft konto?
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. oktober 2021 - 17:51 #3
Det prøver jeg. Tak skal du have.