Avatar billede mort1 Ekspert
03. oktober 2021 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Elementor Pro Webside builder / alternativ

Jeg har i adskillige år brugt Elementor suppleret med Elementor pro, i opbygningen af mine websider, jeg synes at begge nemme at arbejde med, men, jeg synes efterhånden også, at Elementor Pro er blevet for dyrt at forny hvert år, da det "kun" er nogle hobbysider jer kører, og vel nærmest mest for min egen skyld.
Er der nogen som kan foreslå alternativer i den billige/gratis ende af skalaen?
Avatar billede Henrik Hansen Forsker
04. oktober 2021 - 10:01 #1
Ja, Elementor ved hvad deres software er værd! Men jeg synes også det er den bedste af de forskellige type af Drag-n-Drop page builders til WP. WP Page Builder (Pro) er lidt billigere, og kan omtrent det samme. Page Builder (SiteOrigin) har jeg også brugt et par steder, og er også helt ok, og er lidt billigere end Elementor. Min kunde godt lide den, og vigtigere, finde ud af den.
Avatar billede mort1 Ekspert
07. oktober 2021 - 18:20 #2
Tak for dit input - Jeg vil eksperimentere lidt med de programmer du foreslår som alternativer, og så vil jeg i øvrigt se, hvad Elementor Pro koster når vi når frem til Black Friday, hvor de plejer at have noget bedre priser.