Avatar billede johan_stauner_bill Juniormester
03. oktober 2021 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra RÆKKE(XOPSLAG) til RÆKKE(....)

Jeg har brug for at omskriven nedenstående formel, så den virker i MS2016 (Excel 2016).

=RÆKKE(XOPSLAG($C$3;'Ark1'!$H$11:$H$85;'Ark2'!$G$11:$GW85;"";0;1))

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede johan_stauner_bill Juniormester
04. oktober 2021 - 07:14 #2
Den vil forsat ikke virke, da XOPSLAG ikke findes i Excel2016
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
04. oktober 2021 - 07:41 #3
Hvorfor skriver du så XOPSLAG i din overskrift og formel?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
04. oktober 2021 - 10:27 #5
Hvis ikke du kan få det til at virke så upload en fil til Dropbox med (gerne annonymiserede) data og giv et link til filen herinde.
Avatar billede johan_stauner_bill Juniormester
04. oktober 2021 - 11:54 #6
xl-Enthusiast: Netop fordi formlen m. XOPSLAG virker i den nyeste version af Excel, men ikke i 2016 udgaven. Derfor havde jeg brug for en formel, hvor XOPSLAG ikke indgik. Jeg har markeret som løsning ved dit andet link, for den virker :)
Tak.