Avatar billede nico Juniormester
03. oktober 2021 - 21:14 Der er 3 kommentarer

Bærbar

Hej Eksperter

Jeg skal købe en bærbar som kan trække football manager 16, 17 og pokerstars hvor mange penge skal jeg sparer op?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2021 - 22:51 #1
Sammenlignet med FM 21, hvad end du kan købe nu, vil være fint, for grafik kort krav og mindre processor kravene er stort set helt tilbage til 2013.

Så det er helt op til dig om du vil sætte fokus på CPU, siger det bare det kan være 2 kerne PC eller en AMD Athlon, hviklet specifikation for dette finder jeg det sværet, men kravet ser ud til at være meget lidt.

Og hvad angår grafik kort, så stiger priserne lidt mere hvis du sætter fokus på grafik kort. Lige alt fra 1200,- kr. og op.

Aner ikke hvad pokerstars kravene er, men er dette ikke online-betting, for dette kræver det nok bare browser?
Avatar billede nico Juniormester
07. oktober 2021 - 17:08 #2
Vil det sige for 2000 kr. kan jeg få en udmærket bærbar til mine krav? Ja pokerstars er et online betting. Og tusind tak for dit svar mester
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2021 - 17:21 #3
Netop, til den pris, vil du med sikker, stadigt nå dine mål.

Fortsat god dag.