Avatar billede 450025 Ekspert
09. oktober 2021 - 08:01 Der er 8 kommentarer

Word "019 Kontor Pakke.

Jeg vil ikke ha Word 365 har ikke behov for og bruke dette program.
2019 holder i massevis for meg..
Jeg er på jakt etter et program der er fler - språklig .  Fordi jeg er Norsk.
dette selges ikke mere  på  nett.
Jeg har gitt opp -  på Ebay  -  Alexekspress - men  en henvendelse til Microsoft føresi dette kun i Norsk versjon uten for landets Grense.
Svar meg gjerne Privat om noen har en Tanke hvor jeg får kjøpt dette.
Jeg bor i Thailand og nekter og bruke Engels eller Thai Programvare.
God helg til alle.God helg ti alle.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2021 - 08:12 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2021 - 08:13 #2
Der står i linket til Office 2019 at alle sprog er understøttet. Antager så derfor også at Norsk kan bruges. Jeg bruger selv Libre Office på mine computere.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2021 - 08:18 #3
Skal du have en anden pakke end 365 skal denne afinstalleres før det virker. I 2025 til Oktober forsvinder alle Microsoft pakkerne der er installeret som medie på pc. Så er men nødt til 365 hvis man ikke vælger Libre Office alternativet.
Kan fortælle jeg hopper ikke på Microsoft taxameter licens ;-)
Avatar billede 450025 Ekspert
09. oktober 2021 - 09:20 #4
Libra Office er nok et godt altanativ ikke i tvil om dette. Men nei Takk jeg vil ikke bruke denne Beklager dette. (fungerte fint på gamme maskin))
Men kunne ikke flyttes over og det har Microsoft sagt selv-

Første vakg er Word 2019 - Jeg kontaktet flere i norge butikker men dem drev ikke nett salg.
Så var valget Microsoft -  Mitt Bankkort er. Norsk visa -  adressen min er Thai ble ikke godkjent. mulig innbakt i kortet.
Neste kort  er Thai ble ikke godkjent for Kjøpp.
Jeg kontaktet et Familie medlen du har Norsk - adresse og kort - sente programmet til meg i Thailand. Takk  -  A Adressen Thailand Eposten min Gmail km frem.
Åpnet lastet ned den ble på Tkai.
Kontaktet Microsoft og fortalte dette - vi vet ikke svaret og uten forvår kontroll . du fårikke Retur og monny bakk et Tap på 1500 ke ink MVA.
Det du skrev gitt med lenke er sikkert Dansk og ikke fler språklig.
Så kan neppe brukes på Norsk og neppe endress- er dette en ny form for salgs teknik Mpcrosoftbeuker?
Vil ikke betale å miste minny igjen. har du et svar på dette. Takk for hjelpen.

åpnes Gmail det var Thai språk og det vil jeg ikke ha.
Familie medlemmet kontaktet Microsoft og sa programmet er Thai han hadde ikke nevnt ordet Thai.
Kjedelig dette da men det er åpna nå og du får ikke Bakk Monny 1500 kr Tapt.Det hadde ikke Microsoft noe svar på.Bare belager  dette.
Og da spør jeg det du sente til meg er sikkert Dansk ok er det flerspråklig nei.
Når det lander i Thailand så er også¨dette Program på Thai-

ering ble på Thai.
Så ringte han Microsoft hvorfor blir et Norsk ikke fortsatt norsk men endre seg til Thai?Vi har ikke svar og ingen kontroll på dette - men nå er det åpna og du får ikke refundert dette.
Avatar billede fase Professor
09. oktober 2021 - 10:36 #5
Hvis du ikke har brug for hele office pakken og heller ikke bruger alle muligheder i Word, er der i din windows to tekstbehandlere, notepad, som er til rent tekst. Der er også wordpad, som kan det meste til almindelig tekstbehandling. Søg på wordpad i søgefeltet.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. oktober 2021 - 11:11 #6
Ja Takk for svar -  Libre office er jo nesten Word og er gratis.
Hva mener mikrosoft med den endring.
Kan dem ikke heller fjerne da?  Word 2019  slett den forgodt da vel.

Er set noe skitt fra Microsoft det også,Tror det er dårlig erstatning.
jeg får se hva det er da,
Avatar billede 450025 Ekspert
09. oktober 2021 - 11:54 #7
Word ergratis men er totalt skrabet for verktøy også -å det vil si man skal tvinges inn på Wurd det gidder jeg ikke.365 det gidder jg ikke.
Da er der bare Libera igjen forstår jeg må kanskj gå nytt kurs for og tilpasse seg dette
Beklager jeg er lite glad nå nå..
Jeg reiste til Øte klenikk i går kl 4.00 om morgenen med bil med båt og fikk ikke utrettet noe retur og var hjemme kl 23.00 aftenen.
Ser omtrent ikke å da må jeg sloss med Microsoft folk.
Det er Digital Verden av verste sort.
På solen hadde vi Tavle og Kritt det fungerte.å det var i 19 44 i dag 2021  nei klart man blir oppgitt.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. oktober 2021 - 18:08 #8
Jeg kører nyeste version af Libre Office på Win 10 Pro uden nogle problemer. Så jeg forstår ikke helt problemet med den.