Avatar billede Loui Praktikant
11. oktober 2021 - 15:21 Der er 1 kommentar

Formel/system

Jeg har et g-sheets, hvor jeg har nogle navne skrevet nedad i en kolonne. Disse personer har ønsket 4 aktiviteter i prioriteret rækkefølge - altså ønsket fra 1-4. Jeg har brug for hjælp til at få lavet en formel eller et system i Gsheets/Excel, hvor jeg får personerne koblet på aktiviteterne således, at der dannes hold ud fra personernes ønske og prioritet. Altså dem, som de har ønsket en aktivitet som 1. prioritet, skal sættes på det pågældende hold.
Avatar billede anedi Ekspert
12. oktober 2021 - 13:21 #1
Du kan benytte en pivot tabel til hvert af holdene og nøjes med at vise dem der har angivet et 1-tal som prioritet.