Avatar billede jhjorsal Mester
13. oktober 2021 - 08:04 Der er 11 kommentarer

Måling af downloaded Mb

Findes der et stykke software der kan vise hvor mange Mb den enkelte pc (hvor softwaren er installeret) har downloaded, gerne freeware :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 09:39 #1
i win 11 (og sikkert også tidligere)
Indstillinger / netværk & internet
der er dataforbrug (som måske er både up- og download)
Den kan sættes til at tælle på flere måder (klik på dataforbrug og derefter på angiv grænse)
Er det kablet, så klik ind på ethernet, og forbrugsbaseret forbindelse skal være aktiveret, så tæller den også op.
Avatar billede jhjorsal Mester
13. oktober 2021 - 11:15 #2
Takker😀 men det var egentlig ikke for på nogen måder at begrænse mit dataforbrug, jeg var mere nysgerrig på hvor meget en bestemt maskine trak af data på en dag/uge
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 13:47 #3
det begrænser ikke - det slår bare optælling til. Jeg har på wifi grænsen til 0MB og så er tæller i gang, og det er alt. Den piller ikke ved forbrug, eller nedsætter hastighed.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2021 - 17:22 #4
Måske kan dette hjælpe

WhatPulse
https://whatpulse.org/

Eller du kan sikkert lave en forespørgsel fra dit leverandør om internet forbrug status.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 17:47 #5
#4 den skriver IKKE prisen på premium, så det er et skod-firma.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2021 - 18:14 #6
Helt ærlig, for dig er vidst alt skod, hvis du ikke ved noget.

Du kan benytte WhatPulse gratis og der findes 3 mnd. og 1 år betaling mod Premium.
https://ibb.co/C7DhSPz

3 mnd. er den på $ 4.50
1 år er den på $ 16.00
Dog er det også helt gratis, bare lav en konto hos dem ✌🤔🤦‍♂️
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 18:43 #7
så man skal oprette en konto for at få prisen? eller hvordan klikker du dig frem til det?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2021 - 18:54 #8
Ja, tilmeld først og logind.

Tryk på "Premium". Tryk på forevis "Sammenlign Gratis mod Premium".
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 19:20 #9
fedt - opgiver du også din mail-adresse for at købe en cola?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2021 - 19:28 #10
Tja, hvorfor har du selv opgivet dit email, da du lavede en konto på eksperten, der var dit cola?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2021 - 19:44 #11
det er så en mail - men ikke en af mine primære (kun brugt her) - og jeg har ikke henvendt mig til CW for at købe noget.