Avatar billede Temco Professor
14. oktober 2021 - 23:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen lyd på Viaplay

Har pludselig ingen lyd på Viaplay
Sad og så en film, der pludselig går i stå. Kan starte den igen, men er ikke længere nogen lyd. Det er det same med andre film på tjenesten.

Der er lyd på mit tv, så det er ikke det der fejler noget.

Er der nogen der har Viaplay der vil se efter om det er det samme...?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2021 - 23:31 #1
Jeg har lyd på Viaplay. Prøvede med filmen "The Last Vermeer" og der var fin lyd på.
Avatar billede Temco Professor
14. oktober 2021 - 23:39 #2
Tak.

Problemet var vist alligevel hos mig.
Genstartede modem. Og trak bagefter strømmen i tre minutter. Gad ikke lige tjekke en ting ad gangen.
Det virker nu igen.

Tror problemet har noget at gøre der til morgen var en strømafbrydelse.