Avatar billede arnepedersen Forsker
18. oktober 2021 - 10:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne Windows Pc uden pin

I min nye PC skal jeg åbne PC en med et fircifret tal.
Kan i i ikke hjælpe med at  starte op uden pin?

Mvh. Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2021 - 10:48 #1
Du skal ind i indstillinger og deaktivere Hallo. Når dette er gjort går du i søg og skriver netplwiz og fjerner tjek tegn at bruger skal logge på med kode.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2021 - 11:32 #3
For at få tilgang til at fjerne hak ved at man ikke skal bruge adgangskode skal Hallo deaktive først. Ellers kommer mulighed ikke frem i netplwiz.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2021 - 13:42 #4
#1
"Du skal ind i indstillinger og deaktivere Hallo"
Jeg har ikke det problem, men af ren nysgerrighed, vil jeg gerne vide hvorfor jeg ikke har "Hallo"  i Indstillinger. :-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
18. oktober 2021 - 17:48 #5
På nogen PC, kan man fjerne adgangskode med:
Ctrl+alt+del, og vælge "Skift en adgangskode" og så bare lade boks for ny kode være blank.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. oktober 2021 - 18:57 #6
#4 Godt spørgsmål som jeg ikke lige kan svare på. Den hedder i øvrigt også Hello ;-)
https://ibb.co/z7JC17p
Avatar billede arnepedersen Forsker
18. oktober 2021 - 23:41 #7
Jeg startede forfra med installering af Windows. Så nu er det ok. Tak for hjælpen.