Avatar billede 1Dorte Guru
18. oktober 2021 - 11:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man se hvor meget bredbånds internetforbrug, man har (ikke mobilt)

Jeg er YouSee kunde med bredbånd via telefonkablet. Har jeg mulighed for at se, hvor mange GB mit internetforbrug er?

Gerne hvad jeg og min husstand har brugt i september, august, juli osv.

Alternativt kan jeg se, hvad jeg bruger fra nu og 1 uge fremad?

Jeg har talt med YouSee, og de kan/vil ikke oplyse det. Men i dette forum er der jo så mange kloge hoveder.
Avatar billede store-morten Ekspert
18. oktober 2021 - 11:17 #1
Prøv: Start --> Indstillinger --> Netværk og internet, der burde du se status over de sidste 30 dage.
Avatar billede 1Dorte Guru
18. oktober 2021 - 11:46 #2
Tak store-morten. Bare min pc'er er 80 GB i de sidste 30 dage.
Avatar billede puren Ekspert
18. oktober 2021 - 12:15 #3
yousees folk kan / vil / gider ikke hjælpe, det er desværre en tanke der kommer fra TDC og bliver sendt ud til alle deres selskaber hvorfor tro de TDC hedder TDC??
They
Don't
Care

på bunden af dit modem er der en admin kode med den kan du komme igen modems router del (ved at gå til adressen http://192.168.1.1 eller http://192.168.0.1)og der bør der være et sted at se med den info du søger lige hvor den er kan jeg ikke sige da jeg ikke er yousee kunde
Avatar billede 1Dorte Guru
18. oktober 2021 - 13:02 #4
#3 - Hvad mon mit brugernavn er?
Jeg kan godt se adgangskoden bag på routeren fra YouSee.
Avatar billede puren Ekspert
18. oktober 2021 - 13:06 #5
admin eller administrator
Avatar billede 1Dorte Guru
18. oktober 2021 - 13:12 #6
Tak - jeg er kommet ind med "admin" og mit password - det gjorde mig dog desværre ikke klogere.
Avatar billede puren Ekspert
18. oktober 2021 - 14:12 #7
endnu en grund til at jeg bruger egen router så bestemmer jeg
Avatar billede 1Dorte Guru
18. oktober 2021 - 20:10 #8
Det er tilstrækkelig for mig at bruge løsningen i #2, så selv om der kommer flere forslag, kommenterer jeg dem ikke.