Avatar billede 450025 Ekspert
26. oktober 2021 - 02:10 Der er 5 kommentarer

URL Linje Google Chrome

https://ibb.co/RSx3Yx4

Jeg bruker sort Skrivebord 8Disktopp) - fordi  det passer meg best.
Hvordan for jeg en remse i den sorte Tavle så kan lime inn dette uten
og brukr Firefox.
Hvorfor jeg bruker sort Disktopp jo det er fordi jeg ser så dårlig for tidn.

Takk for et svarom noen hjelper-

https://www.teamviewer.com/en/download/windows/
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2021 - 18:24 #1
Jeg aner ikke hva du spør om her.

Hvis dette om Google Chrome, kan du se på Google Chrome Community og spørre eller søke etter kunnskap der i.

Kanskje aktiver Google Translate fra Google Chrome hvis du vil vite hva det er sagt?

https://support.google.com/chrome/community?hl=en

Hopper ut av kommentaren.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. oktober 2021 - 02:00 #2
https://ibb.co/wSgbdSj        Det er den sorte Disktop        Google
https://ibb.co/R7jSS68      Det er den Hvite Disktop          Google
?
Hei Jørgen B jeg forstår du ikke klare og forstå hva jeg mener.?
Men da kan jeg si det er ikke lett og forklare heller.?

Jeg har 1 øye igjen det er 90% blinhet det vil si jeg omtrent ikke ser hva jeg skriver på Hvit Bagrunn      Redning er fingertubbene kjenner bokstaver på Tastaturet-

Google har en fin Søk.ide det er en Søke remse med et forstørrelsesglass i enden hvor du skal legge inn
https:  Hvordan kan jeg forbedre synet mitt så jeg ser  (menjeg ser ikke hva jeg skriver)
Den sorte Tavle er også Google men der mangler jeg Søkelisten for der igen Hvor er den?
Løsning: Jo Firefox har en tydeligere Søke liste:
https: og her ser jeg bedre ha jeg skriver  -  Nei du forstår fortsatt ikke dette - men nå skriver jeg på Hvit Baggrun i computerword (og jeg ser omtrent ikke hva jeg skriver til deg - men fakta er jeg ser jo ikke?

Hvorfor er jeg så ivrigpå Word jo det er flere ting - der er skriften sort og tydelig  - husker jeg og lagre så har jeg god tid - kan ta en kop kaffe gå Bakk og fortsette.

Hadde jeg hatt Word nå når jeg skriver til deg  - da hadde jeg kopiert teksten og limt den ind i denne tråden.
Kan ikke det nå og jeg sier til deg (jeg skriver i Blinde)

Siste nytt fra det Digitale Selskap ang Word:
14 pakker av Word koster 5.586.00 Dk kroner (hva skal jeg med detP
Nå har fått et nytt tilbud i kassen 5 Pakker a 400 kr blir 2000 DK kroner /jeg nekter fortsat og betale dette. Jeg skriv forklar hvordanjeg kan få1 pakke i Kassen?

Det er ikke Deres feil det - men min som spør:
Det er nå blit enremse på cå 2 m med Epost - Og nå har jeg bedt dem om å dra til Helvede (broke Molboere i det Digitale system er Død født.

Den nye computere hadde 3 småproblemer - en som kan skaffe 20 nye - en andenkom Arne dette kan ikke fungere -jeg skal hjelpe deg - han ga opp å har sendt den der den kom fra butikken- mer vet ikke jeg- den kommer vel tilbake gang kanskje 14 dagers tid.
Det ble masse dete ikke svar og bruke tid på dette - jeg har snart gitt opp.
Så nå sitter jeg med Gamle Data den er 8 år Gammal den men den virker.
Hilsen Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
30. oktober 2021 - 03:22 #3
Jørgen B Det går fremover her . Jeg har løst mitt spørsmål selv - Diskopp hjalp claes 57 med - Hvit Gogle side  er nå borte den er sort nå -Skype er Sort og https: er langt lettere å legge inn.
Data og hjelp her - det vi ikke gjør i dag - eller om 1 Uke eller 2 - Hjelp der du Bor kan du glemme Hjembesøk for Rep eksistere ikke.

Den nye computeren var først et sted for Rep og ble 10 gange verre - så kom der er hyggelig fur her kjent i 15 år -Arne så kan du ikke ha det?
Ni
ei jeg er fortvilt selv jeg. Ha ga opp og nå er den i Butikken der den kom fra
Hvornar den kommer til meg aner ikke det
Det går fremover med Word start 5.586 kr - så var der vist høstsalg og prisen sank til ca 2000 Dk Kr - nå har jeg satt den på 0 Program og prisen er fortsatt 2000 Dk Kr.

Men etter jul er der Januar salg mange steder i Landet da håper jeg det blir satt ned til rett Priss som er 399.00 Dk Kr - det er Gjetning man vet jo aldri.
Vil bare si God helg til deg da.
Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
07. november 2021 - 15:25 #4
Nå spøøørjegikkeom noen ting nå du slrev et lagt Brev jeg har ikkesvart deg på dette det får du i morgen menjeg har fått nye inntrykk .
Skal lese detdu skriverå jobbevidere med min computer for dette vat godt plaster på såret 22066 trak segtilbakenå,
Men jeg er heldig å ha deg i Bakhand for data er en finn  hobbt.
Arne  God Natt nå er kl 2200 her Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. november 2021 - 12:17 #5
220661 du bryter etiketten å da kan jeg også gjre dette - ikke mer privat nå dette Forum  vi respektere begge  dette fra nå av.
Men er mener bare fortsat at du er meget dyktig i ditt Fag ikke mange på Forum har disse  kvalifikasjoner du har.
Jeg skal ikke plage deg mere men vil fortsatt være på dette Forum.
Jeg går rett på slutten av din post og fortelle deg dette her.Ogsådine Tankermen fra deg km dem for  sent
Min computer vil også bli meget Bra fordi det du skrev var nok i mine temer også
En venn kom til meg han sa dette.
Du  Arne du sliter derfor er jeg her nå kjenner han ikke men har hjulpet han med Data Før.
Jeg har Stasjonær Data fra Norgr  - laptopp også begge kjøpt i Norsk henta dem da jeg var på  ferie der    har ikke ditt problem med  Ø –  kona mi er også gal på bruk av computer hun er  Thai  født  sådan – Kjøpte compiter i Bangkok ikke billig ikke med nente Bokstav og mange av dem app jeg har har ikke hu kan nevne har sikkert 5 andre en dem jeg har så der er der forskjel – begge kjøre Win10 men hines er Ren Thaicomputer
Jeg har et Nordisk Tastatur løst i en eske her selv kan jeg prøve din computer med dette  - svaret lod ikke vente på seg å satte i gang  ØØØØØØØØØØØØøøøøøø øøøøøøøø og der er svaret.
Word ser ut som det vi har men også der er der forskjell han har Norsk Word program hun har Thai  Word program skulle jeg bruke dette hadde jeg blitt gal sa han – så Data er mi er ren Norsk ikke Thai – Tastatur _ Word er nordisk og dette er mitt svar du vil aldri få den computeren til og virke normalt sa hann.
Og det du skriv er helt korrekt vi kom ikke så langt men du viste kanskje ike dette du kan masse ja MEN DU BLIR ALDRI UTLÆRT ogikke jeg heller-menjeg lære av andes feilerogminene -å seier igjen jeg skal ikke plagedeg mere men jeg holder Øye med deg – nå kopir jeg dette å limer det inn i Forum å da får det bli det det blir.
Takk for Kampen i alle år og lykke til videre  - usk å respetere det du selv skrev-
Hilsen Arne. Ra Thailand Å ikkje svar på denne posten.