Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. oktober 2021 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Docs

Jeg bruger som regel google docs som tekstbehandling. Det virker fint, men nu ser jeg, at noget er ændret. Jeg ville ændre sideopsætningen. Det plejer jeg at gøre under fanen "Filer", men denne fane eksisterer åbenbart ikke længere. Nu skal jeg søge efter "sideopsætning" for at få den side frem. Har andre samme problem??
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. oktober 2021 - 12:49 #1
Hej igen. Jeg stillede et spørgsmål for 5 minutter siden om Docs, men har nu selv fundet løsningen, så alt er ok. Undskyld ulejligheden.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. oktober 2021 - 14:02 #2
Helt ok👍

Godt du markerede svaret som løsning😊