Avatar billede Carsten Juniormester
01. november 2021 - 22:54 Der er 1 kommentar

Hvorfor åbner min formular sig ikke når Excel åbnes

Har en projekt Excelmappe.

Når jeg er i VBA (Udvikler og derefter VBA iconet)
Har jeg mine Excel ark. I alt 8 hvor den ene hedder 'Denne Projektmappe'

Koden i denne:
Private Sub Workbook_Open()
FormularBeregning.Show
End Sub

Men jeg får fejlmeddelsen:
Run-time error 438
Object doesn't support this property or method

Den har fungeret, men jeg har tilført nogle kommando knapper og koder og nu har jeg problemet..?

Jeg har før oplevet problemer at jeg får fejl når jeg åbner denne Excel projektmappe, hvor den ikke ville åbne formularen, men jeg synes jeg lokaliserede det til, hvis der var en enden Excel projektmappe åben.

Nogle ideer, hvorfor jeg har problemet.

På forhånd tak.
Avatar billede bak Seniormester
27. marts 2022 - 22:07 #1
Du kan chekke om det er relateret til Denne projektmappe ved at indsætte din kode i et almindeligt modul (opret modul)
her hedder koden så

Sub auto_open
  Formularberegning.Show
end sub

Hvis det heller ikke virker er der noget galt med din formular