Avatar billede kfec Seniormester
03. november 2021 - 16:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd via USB

Hvis jeg har et godt lydkort, men ikke bruger udgangene på det, men bruger usb udgangen på computeren til lyd med et headset hvaså hvad bliver så brugt til at behandle lyden internt?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. november 2021 - 17:09 #1
Har du et USB-headset, vil der være indbygget "lydkort" i USB-stikket. Og det er så det du bruger...
Avatar billede Sven Caning Novice
18. januar 2022 - 15:22 #2
Det lyder da som om du ikke bruger det lydkort du havde tænkt dig. Nogle headset kan godt bruges som et lydkort i sig selv. Give surround lyd og god bas, selvom man ikke lige har  et lydkort til 3000,-
https://headsetshop.dk/shop/plantronics-voyager-8200-1267p.html