Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2021 - 07:48 Der er 16 kommentarer

Klippevertøy og teg fungere ikke

tp

Mulig jeg må sette opp Gamle Dataen  igjen der var Kiippverktøyet.
Det  gjøf Heller Søke  Knappen i WIN 10 den er død  er det  på grunn av ny Data jeg har sat opp av meg..

Eller er det fordi det er Helg nå.  Den Gamle Dataen  hadde begge  dele.

Kan jeg ha iritert Microsoft fordi jeg ikke kjøpte Word 2021 Norsk  i Danmark.

Det tok 3 uker det for den Digitale kassen var ikke vedlikholdt  1 Program kosta  2.750 Dk  kr å et til ka til 5.856 Kr  da jeg var oppe i 14000 Kr da sa jeg stopp?

Jeg  syntes jeg ser Kjerringa hu ville  ha ny Sofa å  Bilen kom med et helt Bil lass i forskjellige farver.

Da kom dn Digitale Butiks eier og sa vi har  gjort  en feil  vi.

Gå til Paypal nå så får du en flott Sofa til rett pris  399. Danske
Kroner  (Word 2021)    Så vær Obs på det Digitale i dag l kan lett bli lurt.åbli Lurt.
Microsoft sa om fredag    her  du bor ikke i Norgge men men Thailand  å da får du kun Thai versjon -  vi har ikke og selger ikke flersprålige  Program.-Sikkerhet  lenge leve  det er stoppet på Ebay også, Der får du ikke Norsk eller Dansk verson mre.
Nå er jeg i mål har Norsk.
Men hva ,ed Søk er dette borte for godt også. God Helg da.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2021 - 08:00 #1
Hvorfor bliver du ikke i den gamle tråden med dine problemer??
hvis du venstreklikker på start en gang og så begynder at skrive, starter så din søgeboks ikke op?
Gider ikke hjælpe her med klippeværktøjet. Det må foregå i den gamle tråden https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1038417
Det er noget rod med to spørgsmål med samme emne
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. november 2021 - 11:33 #2
Sawasdee Khun Arne😎
Vedr. Søgefelt:
Højreklik på Proceslinje. Vælg *Indstillinger for proceslinje
"Brug små knapper" - Slå fra- (https://ibb.co/BwcGg5T)
Hvis du har flueben ved "Vis søgefelt" kommer søgefelt nu automatisk frem. Ellers Højreklik på Skrivebord, og se  vejledning med skærmprint (https://ibb.co/stVqrdv)
Vejledninger for øvrigt oprettet med "Klip og Skitser"👍
**
Kan tilslutte mig #1, men kan dog godt se at den forgående tråd er blevet lidt lang. Og måske lidt uoverskuelig🤷‍♂️
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2021 - 11:49 #3
#2 Og hvem er det der gør det overskueligt?
Indlæg #11 og #12 i tråden gør intet for "overskueligheden" ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2021 - 11:54 #4
#2 I øvrigt for at få boksen frem du viser i dit andet billede skal man højreklikke på proceslinjen og ikke skrivebordet som du skriver.
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2021 - 12:10 #5
Takk Uven jeg tar helg gi meg Sk finner jeg nok en gang å alt det andra Klip og tegn.
finner je det ikke får man klare seg uten God helg.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2021 - 12:13 #6
Dropper overvågning af tråden her. Men følger stadig den oprindelige tråd.
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. november 2021 - 16:10 #7
Sawasdee Khun Arne😎
Vedr. Søgefelt:
Højreklik på Proceslinje. Vælg *Indstillinger for proceslinje
"Brug små knapper" - Slå fra- (https://ibb.co/BwcGg5T)
Hvis du har flueben ved "Vis søgefelt" kommer søgefelt nu automatisk frem. Ellers Højreklik på PROCESLINJE, og se  vejledning med skærmprint (https://ibb.co/stVqrdv)
Vejledninger for øvrigt oprettet med "Klip og Skitser"👍
**
Tak til #4 for årvågenhed. Vejledning er hermed tilrettet.
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. november 2021 - 21:33 #8
Umiddelbart vil disse to genveje åbne de programmer du efterlyser. Jeg samler dem lige her for en ordens skyld:
Wintast+S = Åbner Søgefelt
Wintast+Shift+S = Åbner Klip og skitser
Jeg anvender Windows 10, og har afprøvet begge kommandoer. De fungerer som ønsket.
Avatar billede Uvanga Ekspert
06. november 2021 - 21:37 #9
Se eksempel i dette link:
https://ibb.co/ymzWD3C
Avatar billede 220661 Ekspert
06. november 2021 - 23:06 #10
#7 Tak.
Avatar billede 450025 Ekspert
06. november 2021 - 23:57 #11
#7 220661 du skriver Takk ser jeg.
Forstår hva problem jeg har nå hvor er posten #7

Daten min er helt ute og Kjre på egenhandserdu sisteord jeg skrev
Det har ikke klikket for meg men den lever sit eget liv den nå
se detlange ordet noe er helt ravende fil
Avatar billede 450025 Ekspert
07. november 2021 - 00:09 #12
Nå var jeg nede på den 5 posten din jeg hadde trykket p send
der var ikkke noe
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2021 - 00:10 #13
Arne jeg kvitterede blot for den hjælp Jeg gav Uvanga da han havde skrevet et forkert indlæg i #7.  Nogle er trods alt taknemmelig for den hjælp jeg giver.
Slut herfra.
Avatar billede 450025 Ekspert
07. november 2021 - 00:11 #14
Her gjore jeg det samme da kom det hva er det som skjer her
Avatar billede 450025 Ekspert
08. november 2021 - 02:00 #15
#  Ulvanga Du er inne på noe her men  klippet er ikke helt rett  du mener vel Windovs tasten skift + s. men Takk for tipset.den mappen har ikke lengre

Hvor befinder Appen seg den har jeg mistet kan den være i mappen Windovs Tilbehør den  mappen savner jeg hvor har den tatt veien. Den er ikke blandt apper lengrehos meg.
Avatar billede 450025 Ekspert
11. november 2021 - 09:46 #16
Husk forresten 1  Ting det at man kan bli bli Blind på Øyet men ikke på Kvinfolkdet vet jeg - enpæn ung Jente da var jeg Blind - å sa ko gammal erdu? 26 sa hu å Faen  jegtrodde
du var 120 År-
Alle som stod brøøøøt ut i Latter  virker det var dagens Beste. - om jeg er gammal kommer hunaltid meg i mømed et smil. Jeg er for tiden lidt skrøpelig menhuhjaloveralt ¨smilet var ekte det.