Webside delt i 2 - Øverste afgør indholdet på nederste side. Hvordan nemmest?
Sikkert et helt banalt spørgsmål for de rette. Jeg har en combobox med ca. 20 elementer. Afhængig af det valg brugeren foretager, skal jeg indlæse enten 2.htm, 3. htm osv. i nederste del. De enkelte elementer i comboxen har en optionvalue som er 1, 2, 3 osv.
Jeg har en enkelt hovedfil som har 2 frames der deler siden vandret.
Kommunerne har digitaliseret indgangen for borgerne. Men bag skærmen håndteres mange arbejdsgange stadig manuelt mellem systemer, mails og organisatoriske siloer.
if( document.getElementById(idVisHer) ){ // Loading billede indtil data er hentet. Rart hvis noget tager længere tid for serveren at behandle. Ellers går det ret hurtigt. document.getElementById(idVisHer).innerHTML = '<img style="height: 50px;" src="images/loading.gif" />'; }
Lidt for avanceret for mig, må jeg erkende. Jeg har fundet en anden løsning, og kan desværre ikke vurdere din løsning.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.