Avatar billede ZeBa Ekspert
10. november 2021 - 03:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde

Jeg har et Micro SDHC kort 64GB, som jeg har sat i en kortlæser, og når jeg fjerner eller isætter kortet, giver den lyd fra sig, men stifinder finder den ikke.
Hvad er derNU galt???
Avatar billede ZeBa Ekspert
10. november 2021 - 03:52 #1
Nu giver den ikke merelyd, kun når jeg fjerner eller isætter kortlæseren, og det uanset om den er tom eller ej.
Avatar billede Bruce Novice
10. november 2021 - 08:22 #2
Kunne lyde som et defekt kort...
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
10. november 2021 - 09:18 #3
Prøv kortet på en anden PC eller i en mobiltelefon.
Det kan være driveren til kortlæseren der driller i Windows.
Hvis kortet virker på en anden enhed, så er problemet i Windows.
Avatar billede store-morten Ekspert
10. november 2021 - 09:54 #4
Prøv med et andet Micro SDHC kort.
Avatar billede Ehpoulsen Novice
12. november 2021 - 12:17 #5
Jeg har oplevet noget tilsvarende, og der var kortet defekt. Men før du frustrerer dig alt for meget over et muligt defekt kort, så prøv kortet på en anden enhed (som der også foreslåes af andre)
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. november 2021 - 16:12 #6
Kortet var defekt
Avatar billede Ehpoulsen Novice
23. november 2021 - 14:52 #7
Tak for opfølgningen!