Avatar billede Boe Seniormester
16. november 2021 - 11:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slette relationer i en datamodel AKUT

Jeg har ved en fejl fået oprettet en datamodel  - jeg kan se jeg har en relation en en "very-hidden file".

Hvordan får jeg slettet den forbindelse igen. Når jeg går ind under data har jeg IKKE en valgmulighed der hedder relationer?

vh. Britta
Avatar billede Boe Seniormester
16. november 2021 - 11:24 #1
kommentar til ovenstående - modellen ligger som en very hidden fane i arket og jeg vil gerne have den UD...
Avatar billede anedi Ekspert
16. november 2021 - 14:29 #2
Prøv at højreklikke på et faneblad og vælg Vis programkode.

I vinduet der kommer frem vælges det omtalte faneblad i listen til venstre og i nederste venstre boks, er der en linje der hedder Visible.
Denne står formentlig til 2 - XlSheetVeryHidden.

Ændr denne indstilling til Hidden eller Visible.

Vh
Anedi