Avatar billede bps Praktikant
16. november 2021 - 11:40 Der er 1 kommentar

Kombination af forespørgsler

Jeg har 2 faner i excel.
Jeg har en fane med en pivottabel - se nedenfor:

Sum af Reg. Timer                                            Initialer
Kundenr.    Kundenavn    Projektnavn    Opgavenavn    MA    Hovedtotal
100            Foder            Timeafregning    Administration    0,25          0,25
102            Slikbutik            Timeafregning    Administration    5,5          5,50
                                                    Bogføring    13        13,00
                                                    Regnskab    3,75          3,75

Jeg har en anden fane med en tabel, som skal hente data fra pivottabellen:

                        Januar
Kundenr.    Kunde    MA    MV
102    Slikbutik
    Bogføring
    Løn
    Administration
    Årsregnskab
    Selvangivelse

Jeg vil gerne have tabellen til at spørge - via opslag - på kundenr. 102 og bogføring i pivottabellen og så hente timerne og returnere timerne til tabellen lige her ovenfor under MA - bogføring = 13

Nogen, der kan hjælpe med at kombinere disse 2 og returnere korrekt??
Avatar billede kim1a Ekspert
16. november 2021 - 16:46 #1
Det ser lidt uoverskueligt ud, men er der kun en linje i pivoten med det korrekte eller kan der være flere, altså skal vi ud i noget opslag, eller noget sum?