Avatar billede jesperodde Mester
18. november 2021 - 11:47 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Microsoft product key

Er stødt på et absurd problem. Jeg købte i 2019 en Officepakke via et eksternt firma (dvs ikke MS) og nu skal jeg skifte computeren ud. Jeg kan ikke få gensendt mit link fra firmaet, da de ikke mere sælger Office.

Jeg har ledt efter den gamle product key både digitalt og analogt, men uden held. MS siger, at min Office ikke er registreret hos dem (det havde jeg nu opdaget) men på min pc fremstår den som 100% legal og opdateret.

Kort sagt: MS kan ikke hjælpe mig. Er det virkelig umuligt? Ellers skal jeg til at købe det samme produkt igen…
Avatar billede Gonzales Juniormester
18. november 2021 - 11:57 #1
Hej.
Prøv at søge på Google.
Der findes f.eks.  Belarc Advisor.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. november 2021 - 12:15 #2
Jeg har handlet en hel del dér.. Og været 100 % tilfreds
https://www.productkeys.dk/produktkategori/software/microsoft-office/
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2021 - 12:17 #3
Jeg tænker Balarc Advisor bør kunne hjælpe med at finde koden på den gamle pc.
Avatar billede Mikael Ekspert
18. november 2021 - 12:22 #4
Den gratis version af "Jelly KeyFinder" plejer også kunne finde licensen.
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Avatar billede INK Ekspert
18. november 2021 - 12:31 #5
Avatar billede ebea Ekspert
18. november 2021 - 12:32 #6
Nu oplyser du ikke hvad version du har købt.
Men hvis du har oprettet dig en Microsoft konto, så burde din registrerings key, være der. Ellers kan du stadig gøre dette, hvorved du kan registrere din kode hos Microsoft. Og så vil en efterfølgende installation med ny PC, gøre at du kan installere din Office pakke fra Microsoft, ved at logge på din konto.

Fra Office 2013, sker dette automatisk, når du har en Microsoft konto.

Og "Jelly Key Finder" vil ikke kunne finde din Office key, hvis den er nyere end version 2010
Avatar billede jesperodde Mester
18. november 2021 - 14:00 #7
Prøver stadig...  Det er Office Professional Plus 2016 jeg har.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2021 - 15:45 #8
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2021 - 15:47 #9
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2021 - 15:49 #10
Bemærker dog på billedet her den måske er udløbet med support??
Måske du skulle bruge de 139 kr det koster at få 2019 versionen som ink har linket til.
Avatar billede jesperodde Mester
18. november 2021 - 16:19 #11
Tak for jeres forslag. Jeg fortsætter ikke min jagt, det står slet ikke i forhold til de 139 kr, ink henviser til. Især når man tænker på, at min gamle 2016 version ikke rækker ind i Win11…
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2021 - 16:34 #12
#11 Du har ret. Office 2019 kræver også som minimum en Windows 10 :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
18. november 2021 - 20:47 #13
Du kunne dog nemt lige installere den belarc advisor, som #9 henviser til, Den kan finde din nøgle.
Jeg bruger den selv til lige præcis det og den finder både til version 2016 og 2019 m.m.
Avatar billede Peter Guru
01. december 2021 - 22:28 #14
Tjek Productkeys på Trustpilot. Der er ikke mange tilfredse brugere.
Avatar billede Peter Guru
02. december 2021 - 12:08 #15
Det kunne se ud til at de måske har oppet sig eller selv har skevet anmeldelserne. Jeg er blevet advaret i dette forum og på daværende tidspunkt bestod Trustpilots resultater af een rød stjerne næsten hele vejen ned.
Avatar billede INK Ekspert
02. december 2021 - 12:12 #16
Jeg har flere gange gennem de sidste 6 måneder købt hos productkeys. Alle gange uden problemer. Husk det er altid de utilfredse, der skriver på Trustpilot.
Avatar billede Mikael Ekspert
02. december 2021 - 12:59 #17
#16  Jeg er helt enig.
Men mon ikke, at "folk" ikke helt har sat sig ind i konceptet ??

Bevares. Det er da sket, at en automatisk aktivering ikke lige går igennem.
Men i de tilfælde, så er licensen altid accepteret via "telefon aktivering" hos Microsoft.
Avatar billede jesperodde Mester
12. januar 2022 - 13:20 #18
Købte en 2019 version hos Productkeys. Det gav lidt bøvl, da de sendte mig et forkert link, men det fik de så rettet.