Avatar billede Temco Professor
24. november 2021 - 18:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung mobil uden log ind

Min mor har fået sin første smartphone (Samsung S20 FE).

Kan jeg sætte den op for hende uden log ind? Altså så hun kan bruge den uden hele tiden at skulle benytte fingeraftryk eller taste en kode. Er det muligt?

Tænker det er nemmere for hende, hvis hun er fri for dét. Kode er besværligt. Og fingeraftryk driller ofte.
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2021 - 18:29 #1
Den skal selvfølgelig tilknyttes en Samsung eller helst en Google konto, så du kan sikkerhedskopierer telefonen.
Selvom det ikke anbefales, kan den indstilles til at åbne uden kode. Jeg er ikke selv Android bruger.
Avatar billede Temco Professor
25. november 2021 - 03:48 #2
Så vidt jeg forstår, er Google kontoen nødvendig. Og Samsung kontoen også, hvis man vil kunne bruge "Find din mobil".

Valgte alligevel fingertryk.

(Havde svært ved at få hende til at forstå hvordan hun skulle gøre når det skulle scannes. Vi nåede 7 gange til max 70 procent. 8 gang lykkedes det. :D )