Avatar billede Birgitte H Praktikant
26. november 2021 - 14:24 Der er 3 kommentarer

Pivot tabel - med billede som baggrund

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan ligge en Pivot tabel oven på et billede? Det skal bruges til visualisering af dashboard (Excel).

Jeg kan ikke vælge "placer bagerst" på mit billede, når pivot tabellen ligger nedenunder.

Vandmærke vises kun i sidelayout.

Nogen der har en god ide?
Avatar billede kim1a Ekspert
26. november 2021 - 15:55 #1
Brug et screenshot af din pivot, jeg antager ikke at du planlægger at kunne skifte i pivoten?
Avatar billede Birgitte H Praktikant
26. november 2021 - 16:57 #2
Hej Kim

Tak - Det er et meget godt bud - det havde jeg ikke selv tænkt på. Men jeg ville så gerne kunne bruge Pivottabellen. Det meste styres af slicers, men jeg vil stadig gerne kunne åbne for at se detaljer, direkte i fanen.
Avatar billede kim1a Ekspert
27. november 2021 - 09:12 #3
Okay, hvad så med at gøre billede "gennemsigtigt"? Det kommer naturligvis an på hvad billedet vise hvor markant transparant du kan lave det.
Alternativt kan du måske beskære billedet til flere små billeder så du ligger det op af pivoten.