Avatar billede imma Forsker
01. december 2021 - 08:45 Der er 1 løsning

Lav en app uden kode

Hej  ville høre om nogen kendte et sted/hjemmeside hvor man kan lave sin egen app uden at skulle kode?

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2021 - 18:50 #1
Du kan (noget) i windows, men en app (til ios/android) skal jo ind over deres godkendelser og ind i app store - hvor de ikke kommer ind.
I windows / edge kan du gå ind på en hjemmeside, der kan det du vil (fx boliga.dk) så klikker du på de 3 dutter top højre, vælger apps, og så 'installer dette websted som en app' - så har du en 'app' i windows, der går direkte til den valgte side.