Avatar billede Slettet bruger
08. december 2021 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iTunes. Ingen historik

Jeg har ikke brugt iTunes et par år, men installerede den igen i går.
Min konto blev fundet med det samme, men intet af den musik jeg havde betalt for lå der mere.
Det var ikke det store og derfor ingen katastrofe, men det undre mig, at alt er væk, og vil gerne kende svaret.
Jeg forsøgte  , under Musik,  at søge på Chris Barber, som jeg var sikker på, jeg havde købt, men fik at vide, at jeg ikke havde nogen historik og at jeg ikke havde spillet nogen sange.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2021 - 20:35 #1
Helt ærligt?

-Hvorfor stiller man spørgmål på Eksperten, når det siger sig selv, iTunes er en del af Apple tjenester, så skal rette henvendelse til deres support.

Er det Samsung, så er det til Samsung support.
Er det iPhone, så er det hos Apple Support.
Er det Siemens, så er det hos Siemens Support.
Osv. som alt andet er. Kig her og kontakt deres support:
https://support.apple.com/da-dk

Kontakt Apple Support:
https://support.apple.com/da-dk/contact
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2021 - 21:38 #2
"Hvorfor stiller man spørgmål på Eksperten"
Helt ærligt!
Det gør man fordi, at der muligvis er en som har en erfaring, og som kan svare.
Det kunne jo være,  at der var en enkelt løsning, direkte og uden Apple.
Men tak for dit indlæg, selv om jeg ikke kan bruge det til noget. 😊
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2021 - 22:12 #3
Ja, voksen mand der stiller spørgsmål om der nogen har erfaringer, og som kan svare, givet svar hvor man kan hente hjælp og afslår er helt, er jo ren sjove læsninger kan jeg love for.
Ja, hvis du har vaskemaskine, skal du rette henvendelse til deres udvikler om det, og har du iTunes, så er det hos Apple produkter og deres support.
Du er jo betaler hos dem, og de kan bedst svare dig der end her, men du vil jo ikke høre efter, så ja, det har du jo din fulde ret til at gøre. Sund fornuft, god fornøjelse med det, og fortsat god dag.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2021 - 23:11 #4
Ja tak i lige måde. Og jeg er da glad for, at du har haft det sjovt. 😁
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2021 - 12:39 #5
Lukker og slukker.