Avatar billede ZeBa Ekspert
09. december 2021 - 00:50 Der er 1 kommentar

Valg af mail program - Windows 10.

Jeg har hidtil brugt Thunderbird, men har skfitet over til Outlook - Thunderbird ligger stadig på min laptop - Windows 10.
Nogle gange får jeg en mail eller ser en side, hvor der står en mail adresse, som jeg kan klikke på for at sende en mail.
Men den bliver ved med at vælge Thunderbird. Hvordan får jeg den til at vælge Outlook i stedet?
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2021 - 08:23 #1
Gå i indstillinger under Apps og standardapps. Her vælger du mail og skifter fra Thunderbird til Outlook.