Avatar billede Emma Seniormester
09. december 2021 - 17:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er der noget med at give point for en løsning herinde

Jeg læste at der var en der gav 200 point for en løsning. Hvis der er hvordan gør man og så undskyld til dem jeg ikke har givet point af bar uvidenhed omkring dette.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. december 2021 - 17:48 #1
Det var sådan i gamle dage. Men ikke længere.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2021 - 18:13 #2
Der er ikke noget med point mere. I dag markerer man blot de indlæg der har gjort at men har kommet i mål med det man spørger om. Man kan sagtens vælge at markere flere indlæg hvis der er kommet flere brugbare løsninger.
Avatar billede INK Ekspert
09. december 2021 - 18:55 #3
Ja, det største problem er egentlig at enkelte personer glemmer at lukke en tråd. 😀
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. december 2021 - 19:33 #4
Jeg vil sige, at i din seneste tråd, burde du nok have markeret Henrik Hansens indlæg som en løsning i stedet for dit eget. Så havde han fået "anerkendelse" for det. Men skaden er nok ikke så stor.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2021 - 20:01 #5
#4 Enig.
Avatar billede Emma Seniormester
09. december 2021 - 22:02 #6
Tak for hjælpen. Jeg skal prøve at gøre det bedre. Jeg ved ikke hvilket indlæg jeg skal markere. Så jeg gør forhåbentligt ikke noget galt ved at lukke tråden med løsning nr. 2 der både fortæller at tråden er lukket og en forklaring. Jeg vil takke for at jeg er blevet gjort opmærksom på min fejl.