Avatar billede hclisbedsted Seniormester
17. december 2021 - 11:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gamle dr udsendelser

Vi har et Panasonic TV Tx-p50gt 50y som vi har kunnet gå ind og se de gamle DR programmer på , men kan pludselig ikke dette mere , så der er nok sket noget med indstillingen på vores tv , Jeg har prøvet at slukke helt for TV men det sker der ikke noget ved , der er noget der heder proxy indstilling , altså proxy port 01 f.eks. kan det have noget med prolelmet at gøre?  m.v.h.-.-H.C.
Avatar billede madklub Guru
17. december 2021 - 13:55 #1
Med mindre der er nogen der har været inde og pille, så ændrer indstillingerne ikke sig selv...
Er der tændt for din router ?
Kan du se f.eks. YouTube på tv'et ?

Du kan resette tv'et, men så skal du starte helt forfra...
Avatar billede poko1 Ekspert
17. december 2021 - 14:00 #2
Har du 4 farvede knapper på din fjernbetjening? Hvad sker med Tryk på den røde?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
17. december 2021 - 15:40 #3
ja der er tændt for min router , jeg har kabel fra mit internet og det virker fint , jeg arbejder på at resette tv;et men det driller lidt , der er fire farvede knapper på fjernbetjeningen men den reagerer ikke på disse ?
Avatar billede kurtba Ekspert
18. december 2021 - 20:49 #4
Du husker vel, at du skal stå på en af dr.s kanaler, når du vil tilgå de gamle udsendelser via den røde knap.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
19. december 2021 - 09:23 #5
ja det er jeg godt klar over , men det DR logo der plejer at komme nede i højre hjørne kommer ikke , jeg har prøvet både DR 1 , D R 2 og D R Ramesjang , vi har haft strømmen afbrudt i 2 dage under bortrejse , jeg ved ikke om det kan have indflydelse ?
Avatar billede kurtba Ekspert
19. december 2021 - 20:28 #6
Det er svært at svare på. Hvorfor har der været strømafbrydelse? Kan der være sket noget med tv.et i den forbindelse? Prøv evt. at skifte batterier på fjernbetjeningen.
Funktionen med at kalde de lagrede programmer via den røde knap er jo som udgangspunkt ikke noget, som man skal indstille. Det er medfødt i tv.et og kræver bare  at tv.et har internetforbindelse.
Som udgangspunkt skal man heller ikke stille på proxy eller nogen andre internetindstillinger. Der skal bare være netværksforbindelse.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
22. december 2021 - 14:58 #7
tusind tak for div. svar , jeg har stadig ikke fået det til at virke , jeg har foreløbig opgivet og vil se tiden an --glædelig jul---H.C.