Avatar billede Slettet bruger
17. december 2021 - 14:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

W11 Genveje på proceslinjen

På W10 kan jeg trække genveje til f.eks. Speccy ned på proceslinjen. Det kan jeg ikke på W11. Jeg får bare et "forbudt skilt"
I indstillinger for proceslinjen kan jeg ikke se nogen mulighed for det.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. december 2021 - 14:53 #1
Højreklik på ikonet i "programmer" (alle apps) og vælg "mere", "Fastgør til processlinje".

Eller højreklik på et ikon på skrivebordet, vælg "Flere indstillinger", "Fastgør til processlinje"
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. december 2021 - 14:55 #2
...Eller højreklik på ikonet for det kørende program i processlinjen, og vælg "Fastgør til porcesslinje"
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2021 - 15:18 #3
Nej den mulighed findes ikke med Win 11. Om du kan gøre det hvis du henter og installere StartAllBack som åbner procesæinje igen kan jeg senere teste af da jeg har den som test på min Windows 11. Den kan hentes og afprøves i 30 dage før man køber den. Den åbner også op for at ikoner ikke grupperes men ligger ved siden af hinanden som man også kunne med Win 10. StartAll back koster 5 dollars for at aktivere til en enhed køber man til 2 eller flete er det billigere.
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. december 2021 - 16:31 #4
Jeg mener nu #2 også dur i WIN11
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2021 - 16:37 #5
Spørgsmål var om man kan trække elementer ned til proceslinje. Og da jeg startede på win 11 var det ikke muligt. Og i følge valby er det stadig sådan.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2021 - 17:18 #6
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. december 2021 - 17:28 #7
Jeg kan heller ikke trække/slippe - men alle de metoder jeg beskriver i #1 og #2 virker i win11. Og det er i grove træk samme princip der beskrives på linket i #6.

Jeg ville hade at skulle installere 3. parts produkter for at løse en opgave, man kan løse med de indbyggede værktøjer...
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2021 - 17:48 #8
Jeg lavede en genvej på skrivebordet. Når man højreklikker på den, kan man simpelhen vælge: "Fastgør til proceslinjen"

I skal alle have tak for jeres indlæg 😀