Avatar billede Klaus W Guru
30. december 2021 - 22:12 Der er 1 løsning

Opslag

Hej Excel hjælpere.

I arket Tøj linje A har jeg værnepligtige nr. stående. Startende ved C1 og til V1.
I kolonne A har jeg alle Matriale nr. stående.

I cellerne C2 til V122 indtaster jeg det antal af uniformsgenstande der ikke er udleveret.
Nu kunne jeg godt tænke mig at jeg kan indtaste en den værnepligtige nr. i et andet Ark celle A1. Og i kolonne B2 og nedefter stå hvilke uniformsgenstande der ikke er udleveret, og i kolonne D2 antallet.
Er der nogle der kan hjælpe?
Hilsen Klaus
Jeg har et lidt ældre eksempel her det er som om mad, og her ligger også filen det skal laves i.
https://www.dropbox.com/sh/coiom2hq5dliwy1/AADgSMJMJ-0nwpgvEg8DPItSa?dl=0
Avatar billede Klaus W Guru
08. januar 2022 - 15:43 #1
Hej allesammen.
Udfordringen er løst fra anden side.

KW