Avatar billede nu_igen Professor
31. december 2021 - 00:15 Der er 4 kommentarer

Graph paperback - ternet papir?

Jeg har brug for at arbejde på millimeterpapir. Der er mange slags i Apple Store, men jeg bruger faktisk ikke at hente apps, fordi jeg ikke aner om - og hvad de koster. Ved nogle står der HENT og nedenunder køb. Ved andre står der en pris.
Hvordan fungerer det ved dem der kun står HENT ved?
Avatar billede nu_igen Professor
31. december 2021 - 00:17 #1
Undskyld, jeg kan se at min stavekontrol tror at jeg vil have PAPERBACK. Det er kun Graph Paper jeg ønsker mig. 🥲
Avatar billede INK Ekspert
31. december 2021 - 09:45 #2
Dem der kun står hent ved er gratis, men undertiden kan/skal man tilkøbe licens for særlige funktioner.
Du kan roligt downloade fra Apple Store og afprøve forskellige apps, hvis de ikke dur til dit formål, så slet dem igen.

Så vidt jeg kan se, koster Graph Paper 35,- kr (engangsbeløb). Måske er den der hedder Draft Paper (gratis) tilstrækkelig til dit formål?
Avatar billede nu_igen Professor
04. januar 2022 - 09:44 #3
Tak for svaret. Jeg vil gerne betale for et program, som virker til mit formål. Hvordan betaler man for købe apps i Apple Store? Husker svagt at jeg skulle opgive mit kreditkort til Apple på et tidspunkt. Tror dog ikke at jeg gjorde det..
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
04. januar 2022 - 10:06 #4
Du går i indstillinger, trykker øverst på dit AppleID. Vælger betaling og levering. Her indsætter du Visa/dankort eller andet kreditkort. Nu kan du købe apps i Appstore.