Avatar billede crjensen Juniormester
01. januar 2022 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uafbrudt genstart

Jeg har kørt Windows 11 på min bærbare Acer Nitro 5 et stykke tid uden problemer. Nu vil Windows installere den seneste sikkerhedsopdatering, men den er ikke nået længere end til den sorte skærm der viser "Genstarter".
Sådan har den stået på denne skærm i flere timer nu.
Jeg har prøvet manuelt at genstarte computeren flere gange, dvs. holde Tænd/sluk-knappen nede et stykke tid, men den slukker ikke! Når jeg slipper Tænd/sluk-knappen står den stadig på den sorte "Genstarter"-skærm.
Tak for enhver hjælp med det her - og godt nytår!
Carsten.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2022 - 16:17 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
01. januar 2022 - 16:43 #2
Har du installations medie til Windows 11 prøv at starte installation op. Når den kommer til hvor du kan "reparere din pc" vælger du det.