Avatar billede Viking500 Praktikant
03. januar 2022 - 14:17 Der er 1 kommentar

Hjælp !!! Mangler 8-8 pin pcie kabel

Hej
Har købt en Asus Rog Strix 1000w strømforsyning som returvare til et 3090 rtx grafikkort, men der var kun 2 stk 8-8 pin pcie med og jeg skal bruge 3.
Er der en venlig sjæl derude der har et kabel de ikke bruger vil jeg meget gerne købe det !!
Har prøvet at bruge pcie fra Corsair men det passer ikke sammen, det skal være fra Asus.
På forhånd Tak
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. januar 2022 - 17:05 #1
Måske har jeg et, men det er bedre at have et foto af kabelet.

Upload et fot vha. dette link:

https://da.imgbb.com/