Avatar billede per2edb Guru
03. januar 2022 - 18:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datasheed Clean

Er der nogen der kan hjælpe med at Cleane alle rækker og søjler i et datasheed

Dette fungerer ikke:

Me.Datasheet.SetFocus
Me.Datasheet.FilterOn = False
Me.Datasheet.Filter = 0
Me.Datasheet.FilterOn = True
Avatar billede Gustav Ekspert
03. januar 2022 - 18:50 #1
Det er nok enten:

Me.Filter = False
Me.FilterOn = True

eller:

Me!Datasheet.Form.Filter = False
Me!Datasheet.Form.FilterOn = True
Avatar billede per2edb Guru
03. januar 2022 - 20:03 #2
Desværre virker det ikke hos mig
Avatar billede Gustav Ekspert
03. januar 2022 - 21:49 #3
Det virker her, men vi ved faktisk ikke, hvad du har, eller hvor du forsøger at gøre noget.
Avatar billede per2edb Guru
04. januar 2022 - 14:06 #4
Såvidt jeg kan se er mit Me.Datasheet.SetFocus årsag til en rekurtion der forstyrrer

Jeg har nu valgt at vælge en anden løsning hvor jeg læser o værdier ind o Datasheed

Tak for hjælpen
(Selvom i måske ikke har en løsning kan jeres spørgsmål ofte være baggrund for jeg selv ser problemet fra en anden side og dermed løser problemet)