Avatar billede jesperodde Mester
05. januar 2022 - 23:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook desktop client

Kan man købe en Outlook alene? Fx 2019?

Har købt Microsoft Office 2019 Professional Plus (PC)  hos Product keys, som omfatter "de klassiske Office-apps (Word, Excel & PowerPoint) plus Outlook, Publisher, Access, Skype for Business".
Men de har snydt mig - ingen Outlook var med...

Hvor finder man den Outlook? Kan ikke gennemskue hvad jeg ser på nettet :-(
Avatar billede INK Ekspert
05. januar 2022 - 23:35 #1
Har så sent som i dag købt samme hos samme firma. Programmerne downloades fra Microsoft og var komplet inklusive Outlook. Firmaet leverer produktnøglen, resten foregår med din Microsoftkonto.
Har du husket at afinstallere alle gamle versioner af Officepakken inden du startede?
Ellers gør det og start forfra.
Hvis der fortsat er problemer, så reklamér til firmaet. Jeg har kun gode erfaringer efter flere køb.
Avatar billede INK Ekspert
05. januar 2022 - 23:36 #2
Har så sent som i dag købt samme hos samme firma. Programmerne downloades fra Microsoft og var komplet inklusive Outlook. Firmaet leverer produktnøglen, resten foregår med din Microsoftkonto.
Har du husket at afinstallere alle gamle versioner af Officepakken inden du startede?
Ellers gør det og start forfra.
Hvis der fortsat er problemer, så reklamér til firmaet. Jeg har kun gode erfaringer efter flere køb.
Avatar billede jesperodde Mester
06. januar 2022 - 10:45 #3
Det er altså underligt. Åbner jeg Office-appen, kan jeg se alle ikonerne - Word, Excel, PP - og Outlook. Klikker jeg på den, ryger jeg straks på nettet i Outlook.com. "Opret en gratis konto" Nej tak!

Men det mest mistænkelige så jeg lige nu i "Tilføj og fjern programmer" (en pc, der lige er renset totalt)
Der står såmænd "MS Home and student 2016", installeret i går. Og der er jo ikke Outlook med, kan jeg huske.

Nu vil jeg skrive til de skøre normænd!
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. januar 2022 - 11:50 #4
#3 Hvorfor skriver du "nordmænd".
Jeg har været ind på Trustpilot, og der står "Product Key.dk".
Jeg kender ikke til firmaet, men kan da se at de får pæne anmeldelser.

https://dk.trustpilot.com/review/productkeys.dk

4,5 stjerner ud af 5,0. I alt har 3570 brugere anmeldt firmaet.
Avatar billede INK Ekspert
06. januar 2022 - 12:50 #5
Lyder som om du har købt en forkert udgave eller de har sendt en forkert nøgle. Kan du huske hvad de skrev på Microsoftsiden, hvor du downloadede Officepakken?
Avatar billede jesperodde Mester
06. januar 2022 - 13:20 #6
Jeg kan ikke huske præcis hvad jeg skrev på Microsoftsiden, men det skulle ikke resultere i et forkert produkt..

ProductKeys.dk drives af Digital License Retailer AS.
Organisationsnummer: NO 824 379 122 VAT
Forretningsadresse:
Markens gate 8
4611 Kristiansand
Norge

Jeg vedhæfter et billede af den version, jeg installerede. Det gør det hele endnu mere mystisk. Nå nej, det kan jeg ikke, men der står MS Office Professional Plus 2016!

Godt jeg har to computere :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. januar 2022 - 13:42 #7
Efter hvad jeg kan se så er Ooutlook med i Office 2016 undtagen i Home and Student udgaven.

https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2016
Avatar billede jesperodde Mester
06. januar 2022 - 13:51 #8
Jeg har købt 2019. Og ikke Home and student...
Nu ser jeg hvad de svarer.

Tak for din sparring, ink, so far. Håber din udgave er den rigtige :-)
Avatar billede jesperodde Mester
10. januar 2022 - 11:31 #9
Tak for jeres feedback. Det viste sig, at Product keys havde sendt et forkert link, jeg fik straks det rigtige, da jeg klagede, og nu er MS Home and student 2016 fjernet og MS Office 2019 Professional Plus installeret, inkl. Outlook client.

God service, men det her cirkus strakte sig godt nok over en uges tid :-)
Over and out.