Avatar billede nu_igen Professor
06. januar 2022 - 20:21 Der er 2 kommentarer

Hvordan ser jeg mine fotos i Icloud på en Windows pc?

Hej - jeg har installeret ICloud til win7 på min pc. Der kommer en meddelelse om at jeg ikke har slået fotos til. Det vil jeg heller ikke, for der er 30.000, som er sikrede på 2 HD.
Jeg vil kun gerne se de fotos, som er uploadet til Icloud fra min Ipad.  Jeg har googlet, men det hjælper mig ikke videre
Jeg citerer fra Apples side:
"Sådan får du adgang til filer i iCloud Drive fra din Windows-computer
1.    Start med at hente og installere iCloud til Windows. Du kan hente appen hos Apple (link).
2.    Når appen er installeret, skal du åbne den (brug Windows' søgefunktion i bunden og søg på"iCloud").
3.    Første gang bliver du bedt om at logge ind med dit Apple ID. Gør det.
4.    Når du er logget ind skal du sørge for at der er markering ud fra "iCloud Drive". Hvis ikke, så kryds det af og godkend.
Nu er du sådan set færdig med opsætningen. Fremover kan du finde iCloud Drive i "Min Computer" på lige fod med alle dine andre filer.

Hvor er det jeg kan finde ICloud Drive - og hvor kan jeg se mine billeder.
Samme problem har jeg på min Ipad. Billederne ligger i Icloud - men hvordan ser jeg dem?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. januar 2022 - 20:33 #1
Avatar billede nu_igen Professor
06. januar 2022 - 21:02 #2
Tusind tak ole_madsen. Så blev jeg igen lidt klogere, men måtte også skifte browser.
Med venlig hilsen
Ingeborg