Avatar billede lurup Ekspert
06. januar 2022 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flytte office licens til en ny installering

Hej

Jeg skal have formateret en pc hvor jeg har Office 2019 installeret.
Kan jeg tage licensen ud af den gamle installation og bruge den efter installeret win 10 igen ?
Hvordan ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. januar 2022 - 21:00 #1
Måske - hvis ikke det er en OEM licens du har, kan du godt.

Du skal blot installere Office 2019 på den ny PC, og enten aktivere med den produktnøgle du har, eller logge på Microsoft 365 med den konto du har.
Avatar billede lurup Ekspert
06. januar 2022 - 21:23 #2
Kan jeg se produktnøgle hvis jeg åbner office ?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2022 - 22:45 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2022 - 08:02 #4
Nej, men du kan under Filer, Kontoindstillinger, se om du har et office 365 abonnement (licenseret ved login) eller om den er aktiveret ved produktnøgle (365 er ikke nævnt).

Nøglen fik du tilsendt, da du købte produktet - du har vel ikke slettet dit købsbevis? ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2022 - 08:49 #5
Tror ikke indlæg #3 er så vigtigt. Kan forstå det er på samme pc det skal på igen.
Enig i du bør have en mail med kode hvis du har købt over nettet. Brugte du producktkeys.dk?
Avatar billede Gonzales Juniormester
07. januar 2022 - 14:10 #6
Prøv at installere og køre  “belarc Advisor”, der burde du kunne se produktnøglen som programmet er installeret med.
Avatar billede lurup Ekspert
09. januar 2022 - 00:19 #7
Tak for svar
Jeg kan se nøglen her
belarc Advisor