Avatar billede fpen2015 Juniormester
09. januar 2022 - 17:18 Der er 5 kommentarer

Air pods problem

Hej alle. For ca 1 måned siden købte jeg 1 par Air pods generation 1 igennem mit teleselskab.

Idag da jeg var ude, at gå erfarere jeg de er enormt lave i lyden trods jeg har skruet op på max styrke - normalt når jeg har dem så højt kan jeg ikke have dem på. Det er som om lyden i air podsene er blevet lavere. Jeg har prøvet, at resete dem - og oplade dem til fuldt naturligvis. Har forsøgt at tilkoble dem min søns telefon, hvor de også er lave i lyden.
Nogle der har et god råd inden jeg retter henvendelser til mit teleselvskab?
Avatar billede puren Ekspert
09. januar 2022 - 17:59 #1
nej lyder som en leder inden i der er faldet af så afsted med dem..

husk at er det noget dit teleselvskab har sendt til dig og du laver en reklamation så skal de også betale for en fragten frem og tilbage, de ved det godt men hvad sparet er tjent
Avatar billede fpen2015 Juniormester
09. januar 2022 - 18:23 #2
Ja okay var også min tænkning. Nu spørger jeg måske enormt dumt.
Jeg kan se jeg modtog Air podsene den 6 december og vi har den 9 januar dd. Men burde garantien stadigvæk ikke dække?
Avatar billede puren Ekspert
09. januar 2022 - 18:30 #3
der er 2 år som på alt andet så hvis vi snakker 6 dec. 2019 surt show, hvis det er 2020 så er det fedt for dig
Avatar billede fpen2015 Juniormester
09. januar 2022 - 18:53 #4
Det er december 2021 altså lidt over 1 måned siden
Avatar billede puren Ekspert
09. januar 2022 - 19:06 #5
igen afsted med dem