Avatar billede Rix Praktikant
17. januar 2022 - 16:40 Der er 1 kommentar

PDF

Hej.

Jeg har tidligere blot skulle klikke én gang på en PDF fil før at den åbnede... men efter en opdatering af acrobat reader henter den nu først filen ind i overførsler og skal skal jeg klikken igen på den derinde før den åbnes.... hvordan kommer jeg tilbage til bare at kunne klikke én gang for at åbne ? :-)

Det er en Mac jeg benytter

God dag derude
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2022 - 19:28 #1
På en Mac har du ikke brug for Acrobat Reader. Appen Billedfremviser kan åbne pdf filer.
Hvis du mener pdf filer fra en hjemmeside, så åbnes de direkte i de fleste browsere og kan almindeligvis printes herfra, men ellers må du downloade filen og derefter åbne den.