Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. januar 2022 - 12:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne lodrette streger på skærm. Windows 10

Åh - Nu har jeg fået en ny lodret streg på computerskærmen !
*
Lige midt på og en rødlig streg. Ses mere tydeligt, end de to,
som jeg havde mere ude i siden. en gul og en lyseblå.
*
Jeg har Windows 10.
*
Jeg havde "vænnet mig til" de to - Den gule og den lyseblå.
(Vænnet mig til - næsten) ....
*Den nyeste er mere irriterende. Mere tydelig.
*
Hvad gør jeg for at få de lodrette "Kuglepens-streger" væk ?
*
* Med venlig hilsen Jørn *
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. januar 2022 - 13:00 #1
Der er sandynligvis ikke noget at gøre. Det er enten dårlig forbindelse i skærmen, eller en direkte fejl i den "matrix", skærmen består af.

Du KAN prøve forsigtigt at klemme sammen om rammen, hele vejen rundt i kanten. Er der en løs forbindelse, kan du være heldig at påvirke den. Men omvendt risikerer du også at gøre skaden værre.
Avatar billede puren Ekspert
20. januar 2022 - 13:52 #2
kan det være at din skærm er ved at stå af???

tag et skærmbillede at og se om der også er fejl på billedet eller set en anden computer til den skræm eller set computeren til en anden skærm
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. januar 2022 - 18:28 #3
Er det en stationær så følg rådene i #2 -
Er det en bærbar følg så det en råd i #2 ( tilslut enanden skærm) . En anden skærm kan sagtens være et TV - de fleste ikke helt gamle TV har både VGA indgang og HDMI.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. januar 2022 - 20:57 #4
Det handler om en "Cepter" - All-In-One
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. januar 2022 - 15:18 #5
T@K