Avatar billede fjorbak Seniormester
21. januar 2022 - 19:23 Der er 7 kommentarer

Overførsel af foto

Hejsa gode venner
Jeg har fået (købt) en Motorola og den vil ikke kommunikere men min PC windows 10, og det er ikke hele sandheden jeg kan få den markeret i stifinder, men så er al kontakt også slut. Hvis jeg trykker på tlf ikonet kan jeg ikke som i andre telefoner jeg har haft, der kunne man komme videre ind i den mappe som indeholder billeder med mere, mon der er en behjælpelig med en god ide til hvordan jeg kan lukke tlf mere op vis min PC

Med venlig hilsen den pessimistiske

Jan Fjorbak
Avatar billede puren Ekspert
21. januar 2022 - 19:56 #1
en anden mulighed er at sende dine billeder til skyen ved bruge appen mega https://play.google.com/store/apps/details?id=mega.privacy.android.app&hl=en&gl=US
eller googles egen app fotos fordelen ved mega er at du får 50 GB plads hos google får du kun 15 GB

og så hent dine billeder fra deres side
www.mega.nz og www.photos.google.com

eller vælg en 3. tjenste hvis du er mere sikker med den
Avatar billede f-arn Guru
21. januar 2022 - 20:07 #2
Prøver du trådløst eller med kabel?
Avatar billede fjorbak Seniormester
21. januar 2022 - 20:37 #3
Undskyld jeg bruger usb jeg forsøgte med trådløst det ville slet ikke noget, men jeg fil det hele over i googles foto app men det er lidt vanskelig syntes jeg at få det videre til mit eget foto album
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. januar 2022 - 21:50 #4
Du skal være sikker på dit usb-kabel er et data kabel og ikke kun et ladekabel.
Desuden skal du sørge for telefonen er låst op og svare på eventuelle ting der dukker op på telefonen.
Avatar billede puren Ekspert
21. januar 2022 - 23:11 #5
#3 vil du ikke lige prøve igen for jeg får intet ud af den
Avatar billede fjorbak Seniormester
22. januar 2022 - 00:07 #6
Jeg anvender det usbkabel som fulgte med tlf og jeg har konstateret at jeg kan se tlf i stifinder som et ikon som de øvrige drev på PC, og der er også en pil som peger mod ikonet, når jeg klikker på ikonet er mappen tom, her mener jeg at jeg skulle kunne se flere mapper i tlf, det kan jeg ikke
Avatar billede fjorbak Seniormester
22. januar 2022 - 01:03 #7
Kære venner problemet er løst, jeg havde ikke bedt tlf om at over føre via USB, der er en stribe muligheder jeg var blot ikke kommet ned i menuen under USB. Men i skal alle have tak for jeres indlæg og det gav min mere blod på tanden

Tak