Avatar billede lurup Ekspert
25. januar 2022 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filer krypteret med .MARS

Hej

Findes der en forum der arbejder med krypteret filer ?

Jeg vil gerne undersøge om der er nogle der har fundet nøglen til filer der er krypteret med .MARS
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. januar 2022 - 11:10 #1
Jeg må indrømme at jeg er blank på dette område, men har søgt lidt på nettet og fandt dette link:

https://www.besttechtips.org/how-to-remove-mars-ransomware-and-decrypt-mars-files/

Håber det kan løse dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2022 - 16:54 #2
#1 Bitdefender Total Security brokkede sig noget da jeg forsøgte at tilgå siden. Hvad problemet er ved jeg ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2022 - 17:25 #3
Ad #2 Tjekkede linket på Virus Total der skrev  det var ok, så jeg gik ind på siden. Har dog ikke trykket på nogle links på selve siden.
Avatar billede lurup Ekspert
25. januar 2022 - 21:48 #4
Har skrevet til Stellar som inne kan dekrypter filer med gendanne filer som desværre ikke er nok her
Avatar billede lurup Ekspert
29. januar 2022 - 21:13 #5
Lukket