Avatar billede puren Ekspert
29. januar 2022 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spotify på sonos

hey E

har læs lidt frem og tilbage men syntes ikke jeg kan finde et endegyldigt svar..

kan man køre flere steams fra spotify på samme tid?? altså høre humleridderne i stuen og lex & klatten på badeværelset på samme tid??
Avatar billede puren Ekspert
03. februar 2022 - 00:46 #1
ingen svar
Avatar billede falster Ekspert
03. februar 2022 - 11:05 #2
Det ser også kompliceret ud her:

https://en.community.sonos.com/music-services-and-sources-228994/spotify-family-different-accounts-on-sonos-possible-6738510

Selvom det her - et stykke nede Play different music in different rooms - som du nok kender, ser mere enkelt ud. (Jeg kan ikke gennemskue, om Spotify er taget i ed her.)

https://www.pocket-lint.com/speakers/news/sonos/139397-sonos-tips-and-tricks-get-the-most-out-of-your-multi-room-speaker-system

Held og lykke!
Avatar billede puren Ekspert
03. februar 2022 - 12:27 #3
Ser ikke ud til det