Avatar billede lurup Ekspert
31. januar 2022 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formater HD til Iomega storCenter ix2

Hej

Jeg skal have skiftet 2 hd i min omega storCenter ix2 .
Jeg kan ikke se nasen efter skift af HD.
Skal de formateres i en spec format ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. januar 2022 - 14:24 #1
jeg kender ikke iomegas NAS´ - men dem jeg kender, skal have OS´et installeret (ofte kaldet firmware), når diskene er skiftet til ny. Det foregår via et eller andet "finder" eller "assistent" program fra producenten.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. januar 2022 - 14:30 #2
Jeg kan ikke rigtig lure den på nettet... - som jeg kan se, skulle der følge noget "Iomega StorCenter Manager" med - og det er givetvis via dette program du skal initialisere NAS´en og installere OS´et.

Men den er udgået, og supporten ser ud til at ligge hos Lenovo? - så en tur på Lenovos hjemmeside og søge på serienummer el. lign - så må du se hvad der er til download.
Avatar billede INK Ekspert
31. januar 2022 - 15:26 #3
Avatar billede lurup Ekspert
01. februar 2022 - 01:39 #4
INK
TAK
Jeg ved godt man skal passe på hvad man siger i disse Mee To tider men du er sku en skat.
Det var lige det jeg havde brug for og alt virker nu
TAK for dig