Avatar billede desist Seniormester
03. februar 2022 - 10:04 Der er 3 kommentarer

Outlook mødeindkladelse

Hej
Hvordan acceptere jeg min egen mødeindkaldelse? Jeg står som ikke deltager. Mailen kalenderen genererede er væk
Avatar billede stjans Guru
03. februar 2022 - 10:46 #1
Kan du ikke bede en af de andre deltagere forwarde til dig ?
Avatar billede stjans Guru
03. februar 2022 - 10:46 #2
Har du kigget i slettet post ?
Avatar billede desist Seniormester
03. februar 2022 - 11:07 #3
Den er ikke i slettet post.

Jo, jeg kan sikkert godt få en af deltagerne til at gensende. Tænker det må være muligt, at ændre det på anden måde, da det er mig der har oprettet mødet?