Avatar billede Lars8960 Mester
12. februar 2022 - 18:01 Der er 6 kommentarer

Fjern bluetooth forbindelse

Jeg har et Bose head set Quiet Comfort 35. Det er blevet forbundet til min PC ved en bluetooth parring af "LE-Bose Quiet Comfort  35". Jeg har læst på YouTube, at man ikke skal bruge "LE-xx" til parring for at få forbindelse med lyd til mit head set.. Derfor ønsker jeg at fjerne denne parring. Når jeg er på bluetooth på min PC og trykker på ovennævnte parring for at fjerne enheden kommer der en meddelelse " Blev ikke fjernet".
Jeg har som alternativ forsøgt at oprette en ny forbindelse med bluetooth, men det er ikke lykkes at gøre det.
Hvordan fjerner jeg LE-Quiet Comfort 35 parringen, så jeg kan oprette en ny forbindelse uden at vælge "LE-xx"?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2022 - 18:41 #1
Er headset slukket når du vil fjerne det? Ellers prøv at lukke det helt ned så du kun har pc at arbejde på.
Avatar billede Lars8960 Mester
12. februar 2022 - 18:55 #2
Ja, mit head set er slukket. Men jeg har  bluetooth tændt på min PC
Avatar billede Lars8960 Mester
12. februar 2022 - 22:36 #3
Jeg har nu også afbrudt bluetooth på¨min PC
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2022 - 09:05 #4
Avatar billede Lars8960 Mester
13. februar 2022 - 11:06 #5
Tak for din anvisning. Men som jeg læser det, skal jeg åbenbart ikke gøre noget ved min PC, men kun lave et reset af min Bose. Det vil jeg gøre i aften, da jeg er ude at køre resten af dagen-
Avatar billede Lars8960 Mester
16. februar 2022 - 17:10 #6
Jeg har slavisk  udført den anvisning som var henvist til under #4..
Men der skete ikke det, som jeg ønsker, nemlig at få min headphone forbundet til min pc, så der er lyd på. Jeg anvendte YouTube musik, men kunne intet høre i mit headset. Kun fra højttaleren på min labtop.

På min Labtop kan jeg se at bluetooth er slået til og at der under lyd  kan læses "PARRET. Bose Quiet Comfort 35". Når jeg så har min Bose tændt og derefter trykker på "Opret forbindelse" bliver resultatet "Det virkede ikke. Sørg for at din Bluetooth enhed stadig er synlig og prøv derefter igen."
Og det skabte ikke en forbindelse.uanset hvor mange gange jeg trykkede på "Opret forbindelse". Hvad gør jeg forkert?