Avatar billede fpen2015 Juniormester
18. februar 2022 - 08:59 Der er 6 kommentarer

Google chrome

Hejsa med jer :)

Jeg har lige hentet google chrome og synkroniseret med min gmail account. Når jeg logger på google chrome nu kommer søge maskinen "search marquis" hvilket er hammer irriterende. Jeg har forsøgt, at kigge på nettet hvordan jeg kan fjerne denne men uden held. Jeg har forsøgt i tilføj / fjern programmer samme. Nogle der har et råd til hvordan jeg fjerner denne søge maskine på min browser ?
Avatar billede Peter Forsker
18. februar 2022 - 09:08 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2022 - 09:09 #2
Hej.
Jeg ville prøve en scanning med Malwarebytes og AdwCleaner. Du bør jo nok tjekke op på hvad du har gemt på din Google konti. Men prøv scanning først.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2022 - 09:12 #3
Gå ind i indstillinger for Chrome og find der hvor du administrerer søgemaskiner og fjern den der. Nulstille evt Chrome. PS bruger ikke selv Chrome. ( Vivaldi og Edge)
Avatar billede fpen2015 Juniormester
18. februar 2022 - 09:55 #4
Kunne du hjælpe lidt hvor i indstillinger jeg finder dette?
Avatar billede store-morten Ekspert
18. februar 2022 - 10:00 #5
De tre prikke under luk X
Indstillinger -->
Over til venstre: Søgemaskiner -->
Avatar billede store-morten Ekspert
18. februar 2022 - 10:04 #6
Prøv at kopierer denne adr. (virker ikke som link)
chrome://settings/search