Avatar billede swaco Seniormester
20. februar 2022 - 13:14 Der er 4 kommentarer

Gmail viser ikke

Hej
Jeg bruger outlook 2019.
jeg har gmail, nu vil jeg gerne have g mails funktion alle mail
på outlook, man kan ikke få ettiketten til at dukke op i outlok

er der en som kan hjælpe

tak og god søndag
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2022 - 13:42 #1
I en browser skal du logge ind på din Gmail. Under administrer etiketter skal du sikre dig, at “alle mails” er slået til som vis.
Hvis din mailkonto i Outlook er sat op som imap, vil den nu vises.
Avatar billede swaco Seniormester
20. februar 2022 - 14:51 #2
Hej Ink

det er netop det den står som, men vises ikke, og konto er sat op som imap.
på min iphone vises de som al post, og virker fint
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2022 - 15:22 #3
Har du en mappe (etiket), der hedder Arkiver, så er det nok denne?
I min Outlook for Mac hedder den Arkiver og ikke Alle Mails
Avatar billede swaco Seniormester
20. februar 2022 - 15:38 #4
Hej Ink
Nej ingen mappe med det navn.
etiketten hedder alle mails i gmail,