Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
26. februar 2022 - 12:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan ændres så skærm ikke slukker på ekstern monitor, når låg på bærbar PC lukkes?

Efter opdatering, slukker skærm på ekstern monitor, når låget på bærbar PC lukkes, hvilket ellers har virket i årevis uden at PC går "i dvale".
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2022 - 12:21 #1
kontrolpanel > strømstyring
ude til venstre er der en
Vælg, hvad der skal ske, når du lukker låget
Du kan vælge 'gør intet' - det har jeg når den er på strøm, mens den er sat til 'dvale' hvis den kører på batteri.
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
26. februar 2022 - 13:28 #2
Der skal dog (i Windows 11) efter valg af Kontrolpanel, søges på "Strømstyring". Tak for svar